ماوس‌های رنگی و ساده هترون با ویژگی‌های متنوع و جذاب، کاربران زیادی را جذب خودکرده است. یکی از این ویژگی‌ها سایلنت بودن ماوس‌ها بوده که باعث می‌شود تا محیط کاری آرام و دلپذیرتری را برای شما به ارمغان آورد. این محصولات با تمامی دستگاه‌های موردنظر شما اتصال برقرار کرده و باعث سهولت استفاده از آن‌ها می‌شود. بعلاوه، طراحی‌های متنوع و زیبای ماوس‌ها و همچنین ارگونومیک بودن آن‌ها، به کاربران امکان استفاده طولانی‌مدت و بدون خستگی را می‌دهد. تمامی این ویژگی‌های جذاب باعث شده تا کاربران تجربه کاربری لذت بخشی از ماوس‌های هترون داشته باشند و آن‌ها را همراه همیشگی خود در محل کار و منزل بدانند.

کیبوردهای هترون ساخته شده از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده و با تعبیه کلیدهای نرم و ارگونومیک در این محصول تجربه تایپ لذت بخش و متفاوتی را برای کاربران فراهم کرده است. در کنار کیفیت این محصول با طراحی‌های جذاب و متنوع باعث شده که هر شخص و با هر سلیقه‌ای بتواند کیبورد مورد نظر خود را انتخاب کند. این محصولات با دونوع سیمی و بی سیم تولید و روانه بازار شده است.

کولپدهای هترون از تنوع محصولی بالایی برخوردار است. از کولپدهای تک فن برای استفاده‌های عادی گرفته تا کولپدهای گیمینگ با ویژگی‌های خاص جهت پاسخگویی به نیازهای گیمرهای حرفه‌ای، این محصولات محدودیت‌های انتخاب هر نوع کاربری را از بین برده است.

 

منابع تغذیه هترون با تمرکز بر کیفیت و عملکرد بالا برای انواع کامپیوترها ساخته شده‌اند. این منابع با ویژگی‌های متنوعی طراحی شده‌اند تا انواع دستگاه‌ها با توان‌های مصرفی متفاوت را پشتیبانی کنند. هترون در این منابع تغذیه از استانداردهای امنیتی و کنترل کیفیت بالا استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که سیستم‌های کاربران به طور امن و پایدار تغذیه می‌شوند. باتوجه‌به نیازهای مختلف کاربران و کانفیگ‌های متنوع، هترون تلاش کرده است تا منابع تغذیه با ویژگی‌هایی کاربردی و باکیفیتی را به بازار عرضه کند.

پایه مانیتور هترون، یک ابداع مهندسی باکیفیت بالاست که از جنس آلومینیوم ساخته شده است. استفاده از این جنس باعث مقاومت و سبکی زیادی در ساختار پایه می‌شود. این پایه دارای طراحی زیبا و مدرن بوده که با دیگر وسایل میز کار شما بدون ایجاد تضادی ست می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این پایه قابلیت تغییر ارتفاع است که به کاربر این امکان را می‌دهد که ارتفاع مانیتور را به‌اندازه دلخواه خودتنظیم کرده و به‌صورت استاندارد و ارگونومیک از صفحه مانیتور استفاده کند. به‌علاوه فضای زیرین این پایه مانیتور که مخصوص قرارگرفتن مینی پی‌سی می‌باشد، این امکان را به کاربر می‌دهد تا وسایل دیگر خود را به‌راحتی در داخل آن قرار داده و فضای کاری خود را سازماندهی کند. این پایه با تلفیق بین زیبایی ظاهری، کارایی و انعطاف‌پذیری، یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک تجربه کاری مدرن و راحت هستند.